Garantija ir prekių grąžinimo sąlygos


Visos prekės parduodamos Exlease parduotuvėje skirstomos į dvi kategorijas: prekės su Exlease garantija ir su gamintojo teikiama garantija.

Exlease garantija - nuo 3 iki 6 mėn.

Gamintojo garantija - iki 24 mėn.

Svarbu žinoti, kad:
  1. Pirkėjas apmoka išlaidas susijusias su prekės transportavimu į ir iš garantinį aptarnavimą teikiančio serviso;

  2. Atlikus garantinį aptarnavimą arba pakeitus sugedusią prekę kita, garantijos sąlygos prekei galioja likusį garantijos laiką;

  3. Duomenų praradimo ar atstatymo atveju išlaidos pirkėjui nepadengiamos;

Garantija nėra taikoma:

  • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių kurių nebuvo pardavimo metu;

  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;

  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės;

  • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;

  • prekėms, kurios buvo remontuojamos ne Exlease servise;

  • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);

  • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;

  • jei Pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio arba garantinės pažymos);

  • informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;

  • operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.

Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į Exlease dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo.


Kokybiškų prekių grąžinimo procedūra

Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas mums apie tai raštu el. paštu: grazinimas@exlease.lt per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos. Prekės grąžinimo išlaidas šiuo atveju apmoka pirkėjas. Dėl prekių grąžinimo kreipkitės: Telefonu - +37065204304, el. paštu - grazinimas@exlease.lt.


Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:

  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

  • prekė turi būti švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti  priedai;

  • grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;

  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;

  • grąžinant kompiuterį, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų;

  • grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota;

  • grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats į Exlease biurą arba atsiųsti naudodamasis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis;

  • pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Exlease.

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją (užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data) ir pirkėjo atsiskaitomąją sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 dienų po to, kai patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.